Leden

De SVN Sterilisatie Vereniging Nederland kent 3 soorten leden: gewoon leden, reductie leden en sponsoren.

1. Lidmaatschap SVN Sterilisatie Vereniging Nederland:
Een lid is iemand die vanuit zijn/haar functie, direct of indirect betrokken is bij, of verantwoordelijk is voor het reinigen, desinfecteren, steriliseren, beheren en transporteren van medische hulpmiddelen. Het lidmaatschap is persoonlijk en dus niet overdraagbaar.
Als lid krijg je toegang tot het besloten deel van de website, krijg je 3 keer per jaar het blad Parametric Release en heb je toegang tot de congressen en huishoudelijke vergaderingen. Tevens ben je automatisch lid van de regionale werkgroep in de regio waar je werkt. Als lid mag je participeren in de commissies en werkgroepen van de beroepsvereniging.
De contributie voor het gewone lidmaatschap bedraagt € 70, - per jaar (2014).

2. Lidmaatschap SVN Sterilisatie Vereniging Nederland reductie leden:
Een reductielid is iemand die vanuit zijn/haar functie, direct of indirect betrokken is bij het reinigen, desinfecteren, steriliseren, beheren en transporteren van medische hulpmiddelen.
Het lidmaatschap is persoonlijk en dus niet overdraagbaar.
Deze leden krijgen een reductie op de contributie van 75% indien het salaris niet meer bedraagt dan het maximum van of functiegroep 35 van de Cao ziekenhuizen of schaal 5 van de Cao UMC.
Dit moet jaarlijks worden aangetoond door het opsturen van een recent salarisafschrift (kopie).
Als lid krijg je toegang tot het besloten deel van de website, krijg je 3 keer per jaar het blad Parametric Release en heb je toegang tot de congressen en huishoudelijke vergaderingen. Als lid mag je participeren in de commissies en werkgroepen van de beroepsvereniging.
De contributie voor het reductielidmaatschap bedraagt € 17,50 per jaar (2014).

3. Sponsor SVN Sterilisatie Vereniging Nederland:
Sponsoren zijn organisaties die op enigerlei wijze betrokken zijn bij de voorziening van ziekenhuizen met apparatuur, instrumenten en andere materialen en diensten, voor zover deze met de reiniging, desinfectie, sterilisatie, beheer en transport verband houden.
Sponsoren hebben naar het oordeel van het bestuur, een aantoonbare belangstelling voor de doelstellingen van de vereniging en zijn bereid tot financiële ondersteuning.
Het sponsor lidmaatschap is niet persoonsgebonden maar wordt op naam van de aanvragende instelling verleend. Sponsoren hebben geen stemrecht en geen toegang tot de huishoudelijke vergadering.
Sponsoren hebben de mogelijkheid om een stand te huren tijdens congressen, krijgen toegang tot het besloten deel van de website en krijgen 3 keer per jaar het blad Parametric release.
De bijdrage voor sponsoren bedraagt € 250, - per jaar (2014).

Door het invullen van de gegevens bij "lid worden SVN" verplicht u zich tot het volgende:
A. Het lidmaatschap van de Sterilisatie Vereniging Nederland is persoonlijk. Het lidmaatschap van een sponsor is onpersoonlijk.
B. Wanneer u lid wordt van de Sterilisatie Vereniging Nederland, verplicht u zich voor het gehele jaar. Het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.
C. Begin van het jaar wordt een factuur gezonden ter voldoening van de contributie.
D. Het lidmaatschap van de Sterilisatie Vereniging Nederland dient u schriftelijk vóór 15 november van een lopend jaar op te zeggen bij het secretariaat.
E. Wanneer er volgens sub D. geen afmelding plaatsvindt, verbindt u zich weer voor het gehele volgende jaar.
F. U conformeert u aan de statuten en de relevante huishoudelijke reglementen.
G. U participeert in de voor u relevante regionale werkgroep.