Aanmelden standhouders jubileumcongres 2014

Evoluon

U kunt zich hier opgeven als standhouder op het 2-daagse najaarscongres van de SVN op 31 oktober en 1 november 2014. De locatie is in het Evoluon te Eindhoven. Wilt u de gegevens zo volledig mogelijk in vullen?

Bedrijfsgegevens

Factuurgegevens

Geef hieronder aan welke wensen u heeft. U kunt een product aanvinken of indien mogelijk een aantal opgeven.

Stand

€ 3000 per stuk

Opties bij stand

€ 160 per stuk
€ 250 per stuk
€ 50 per stuk
€ 8 per stuk

Opties programmaboekje

€ 400 per stuk
€ 250 per stuk

Overige sponsormogelijkheden

€ 200 per stuk

Er is op deze locatie mogelijkheid tot het huren van een minitheater. Een minitheater kan gebruikt worden voor 12 tot 14 personen. Per dag zijn er 6 minitheaters beschikbaar. De prijs is €1000 per dag per theater. Toewijzing gebeurt op volgorde van aanmelding.

Minitheater
Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt over extra sponsormogelijkheden? *

Overnachtingsmogelijkheden

Tijdens dit tweedaagse jubileumcongres kunt u gebruik maken van een overnachtingsmogelijkheid in het Pullman hotel. Hiervoor zijn een beperkt aantal kamers beschikbaar. Er is busvervoer geregeld tussen het hotel en de congreslocatie. Hieronder kunt u uw keuzes aangeven. Indien u gebruik maakt van overnachting graag voor- en achternaam aangeven van de betreffende personen.
Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.

€ 93.5 per stuk
€ 97 per stuk
€ 103.5 per stuk
€ 107 per stuk

** invullen indien van toepassing Voor vragen over het congres, de sponsormogelijkheden of over het hotel kunt u contact opnemen met de congrescommissie via jubileum@sterilisatievereniging.nl Klik hier om de voorwaarden in te zien (nieuw venster).

Voorwaarden *